Τηλεφωνικά Κέντρα
VOIP Τηλεφωνία
Τι είναι το τηλεφωνικό κέντρο;
Kάποτε η αποστολή ενός τηλεφωνικού κέντρου ήταν να παρέχει κοινόχρηστη πρόσβαση σε περιορισμένες πηγές.Είχαμε δηλαδή σε μια εταιρεία μία ξεχωριστή γραμμή για κάθε τερματικό.Λειτουργούσε ως απλός κατανεμητής.Η γραμματεία υποδεχόταν τις εισερχόμενες κλήσεις και με την σειρά της, τις μετέφερε στα κατάλληλα άτομα.Κατι παρόμοιο είχαμε και στις εξερχόμενες κλήσεις οπου αντιστοιχα η γραμματεία επρεπε να ελέγξει εαν υπάρχει ελευθερη γραμμή και μετά να ολοκληρώσει την κλήση.
Στις μέρες μας τα πράγματα άλλαξαν.Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι πολλά περισσότερα από έναν απλό κατανεμητή. Πλήθος χαρακτηριστικών όπως αυτόματη απάντηση μηνύματος πολλαπλής επιλογής, φωνητικά ενημερωτικά μηνύματα, τηλεφωνητές, ουρές κλήσεων, ενοποιήσεις με ERP προγράμματα κ.α έχουν προστεθεί σαν κύρια χαρακτηριστικά σε κάθε τηλ. κέντρο.Άλλη μια πλέον κοινή τεχνολογία είναι ότι η σύνδεση με τον έξω κόσμο πραγματοποιείται κυρίως μέσω της χρήσης του Internet με τα χαρακτηριστά SIP Trunks και αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα κέντρα να έχουν αλλάξει εντελώς μορφή.
Τα αναλογικά κέντρα ή τα νεότερα ψηφιακά παραχωρούν τη θέση τους στα τηλεφωνικά κέντρα VoIP (IP PBX).
Voice Over Internet Protocol [VOIP]
Το VoIP PBX Τηλεφωνικό Κέντρο είναι μια λύση τηλεφωνίας που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν φωνητικές κλήσεις μέσω διαδικτύου αλλά και μέσω παραδοσιακών τηλεφωνικών γραμμών συνδυαστικά. Αυτή η λύση ψηφιακής επικοινωνίας χρησιμοποιεί ένα σύστημα ιδιωτικής ανταλλαγής υποκαταστημάτων (PBX-Private Branch Exchange) για τη δρομολόγηση κλήσεων μέσω ενός δικτύου πρωτοκόλλου διαδικτύου (IP).
Τα συστήματα VoIP PBX τηλ. κέντρα είναι κυρίως δύο τύπων είτε on premise δλδ τηλ. κέντρο και SIP συσκευές στον χώρο σας ή cloud-hosted με μόνη αναγκή την υπαρξη VoiP τηλ. συσκευών στην επιχείρηση σας
Η κάθε περίπτωση συγκεντρώνει τα δικά της πλεόνεκτήματα.Kάποια από αυτά όμως είναι κοινά, όπως η εξοικονόμηση κόστους, η εύκολη επεκτασιμότητα και η ευελιξία.
Εγκαθιστούμε τηλεφωνικά κέντρα που εξασφαλίζουν σύγχρονες λειτουργίες, εξοικονόμηση στα κόστη εγκατάστασης και συντήρησης, με άμεση δυνατότητα αναβάθμισης, προσθήκης λειτουργιών κλπ.
Λειτουργίες VOIP τηλεφωνικών κέντρων
Στα τηλεφωνικά κέντρα VoIP που εγκαθιστούμε, απαιτείται μόνο η προμήθεια του εξοπλισμού και κατα συνθήκη σπανίως αγορά extra αδειών χρήσης.

- Απεριόριστοι εσωτερικοί αριθμοί.
- Διαχείριση πολλαπλών αριθμών ανεξαρτήτου τεχνολογίας [φυσικών η/και VOIP]
- Πληθώρα σεναριών διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων.
- Μηνύματα πολλαπλής επιλογής & διανομής εξωτερικών κλήσεων (IVR) χωρίς περιορισμούς επιπέδων.
- Πλήρες ιστορικό κλήσεων [ηχογράφηση συνομιλίας, καταγραφή τηλ. αριθμών, ημερομηνία/ώρα, διάρκεια]
- Aποστολή και λήψη FAX μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή ή μέσω email
- Φραγή εισερχομένων & εξερχομένων κλήσεων ανά εσωτερική γραμμή
- Ενοποίηση με το ERP της επιχείρησης σας.
- Διαχείριση πολλαπλών εταιρειών [περιπτώσεις συστεγασμένων εταιριών]
- Δεν ειναι απαραίτηση η αγορά τηλ.συσκευής [PC με ακουστικά, mobile app, browser click to call].
- Δρομολόγηση κατ'επιλογή εξερχομένων κλήσεων [απο την γραμμη που υπάρχει η χαμηλότερη χρέωση]
- Τηλεφωνητής ανά εσωτερική γραμμή με δυνατότητα ειδοποίησης μέσω email
- Ζωντανή ακρόαση κλήσεων και δυνατότητα παρέμβασης (listen and/or whisper).
Σωστή επιλογή
Η επιλογή ενός τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο βάση των αναγκών σας. Με λύσεις κομμένες και ραμμένες στα μέτρα σας, θα αποφύγετε άσκοπες αγορές ακριβού τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, extra χρεώσεις, και θα αποκομίσετε τα μέγιστη οφέλη για την εταιρεία σας, παρεχόντας στους συνεργάτες αλλα και στους πελάτες σας το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Ζητήστε Προσφορά